Cafè d'Innovació: "La gamificació com mètode d'aprenentatge en l'assignatura d'urgències i emergències en el Grau en Infermeria; Los Juegos del Hambre"

13 des. 2019 - 12:00

La Dra. Lorena Molina serà la convidada del III Cafè d’Innovació d’aquest curs acadèmic, el qual tindrà lloc el proper 13 de desembre de 12 a 14h a l’aula 7.

La ponent parlarà de “La gamificació com mètode d'aprenentatge en l'assignatura d'urgències i emergències en el Grau en Infermeria; Los Juegos del Hambre”.

La Dra. Molina, infermera i doctora en biomedicina, va liderar la gamificació de l’assignatura d’urgències i emergències a l’Escola Universitària d’Infermeria del TecnoCampus.

Us deixem un breu resum de la presentació:

La transmissió del contingut de l'assignatura d’urgències i realitzada a través de mecàniques de joc relacionades amb el fil argumental (storytelling) d’una pel·lícula de gran èxit i coneguda per gran part de joves, “Los juegos del hambre". La gamificació és un mètode que permet l’aprenentatge efectiu de les competències de l’assignatura d’urgències i emergències del Grau en Infermeria augmentant significativament la satisfacció i el grau de motivació dels estudiants.

En finalitzar la presentació s’obrirà un espai de debat i reflexió sobre l’ús de la gamificació en la formació i l’entrenament de les infermeres el qual serà dinamitzat per membres de la comissió d’Innovació i Docència del CDSJD.

L’assistència és lliure i gratuïta. La sessió serà retransmesa en Streaming.

Per a qualsevol dubte podeu contactar amb innovació@santjoandedeu.edu.es

Us hi esperem.

Activitat