Tècnic superior en integració social

El Campus Docent Sant Joan de Déu, inicia el curs 2020-2021 el Cicle formatiu de Grau Superior LOE d’Integració Social.

Aquesta formació, està dirigida a:

• Persones que volen incorporar-se al món laboral com integradors/es socials.
  • Persones que escullen la via dels cicles formatius per accedir posteriorment a qualsevol Grau Universitari.

Aquests estudis capaciten a l’estudiant per:

• Programar, organitzar, implementar i avaluar les intervencions d'integració social aplicant estratègies i tècniques específiques, promovent la igualtat d'oportunitats, actuant en tot moment amb una actitud de respecte cap a les persones destinatàries i garantint la creació d'entorns segurs tant per a les persones destinatàries com per al professional.

La superació del cicle formatiu permet l’accés al món laboral com a:

• Tècnic/a de programes de prevenció i inserció social
  • Educador/a d'equipaments residencials de tipus diversos
  • Treballador/a familiar
  • Auxiliar de tutela
  • Tècnic/a d'integració social
  • Educador/a d'educació especial
  • Monitor/a de persones amb discapacitat
  • Tècnic/a de mobilitat bàsica
  • Mediador/a ocupacional i/o laboral
  • Mediador/a comunitari/ària
  • Mediador/a intercultural
  • Tècnic/a en ocupació amb suport
  • Tècnic/a d'acompanyament laboral
  • Monitor/a de rehabilitació psicosocial

La durada del curs és de 2000 hores distribuïdes en dos cursos acadèmics.

Com a centre oferim tots els recursos necessaris per l’assoliment de les competències pròpies de la titulació, un equip docent amb àmplia experiència professional en la seva àrea de coneixement i un ampli ventall d’empreses per a dur a terme les pràctiques específiques de la titulació.