El Campus Docent al Saló de l’Ensenyament de Barcelona (AJORNAT)

18 març 2020 - 09:00 a 21 març 2020 - 20:00

El Campus Docent Sant Joan de Déu estarà present, dins l’estand de la Universitat de Barcelona, a la propera edició del Saló de l’Ensenyament de Barcelona.

El Saló de l'Ensenyament tindrà lloc del 18 al 21 de març del 2020 en el Recinte de la Fira de Barcelona.

Per què visitar el Saló de l'Ensenyament?

• Presenta una completa i actualitzada oferta d'estudis de batxillerat, universitaris, altres estudis superiors, complementaris, de formació professional i idiomes, així com de serveis a l'educació.
  • Ofereix un assessorament personalitzat als assistents que ho desitgin.
  • Es realitzen jornades i activitats dins i fora del recinte.
  • Ofereix informació i orientació general sobre els estudis per a la teva formació.
  • T'informa sobre totes les novetats educatives.
Esdeveniment