Sessions Informatives del Grau en Infermeria

31 març 2023 - 12:00

En aquestes sessions trobareu tota la informació necessària del Grau en Infermeria de cara al curs vinent.

L’objectiu d’aquesta sessió informativa és la presentació de l'ensenyament del Grau en Infermeria per al curs 2023-2024. Entre altres aspectes, es donarà informació sobre el pla d'estudis i l'itinerari curricular, les competències a assolir, les metodologies docents més emprades, les pràctiques i habilitats clíniques, la simulació, la mobilitat d'estudiants i les sortides professionals. A continuació trobareu el dia i hora de les sessions:

• 27/03/2023 a les 18 h.
  • 31/03/2023 a les 12 h.

Inscripcions:

Per confirmar l'assistència cal omplir el formulari d'inscripció amb les dades de l'estudiant.

Més informació:

Telèfon: 93 280 09 49