Convocatòria per formar part de la Comissió d’Igualtat

31 oct. 2019 - 08:00

Per mitjà de la present, s’obre el termini per a la presentació de candidatures estudiantils per formar part de la Comissió d’Igualtat del Campus durant el curs 2019-20.

El passat mes de juny de 2019, la direcció del centre va aprovar la creació d’una Comissió d’Igualtat amb l’objectiu de promoure la incorporació d’una perspectiva basada en la igualtat en les activitats que es desenvolupen al Campus Docent. S’ha constituït un equip inicial format per 6 membres del personal: 1 membre del PAS, 1 responsable de comunicació, 2 docents de cicles formatius i 2 docents del grau en infermeria, a l’espera d’incorporar 2 membres més provinents de la comunitat estudiantil; un de Grau en Infermeria i un altre de Cicles Formatius.

Bases de la convocatòria

Les persones interessades en formar part de la Comissió d’Igualtat hauran de complir amb les següents requisits:

• Adquirir un compromís amb la Comissió d’Igualtat durant tot el curs
  • Assistir a totes les reunions de la comissió que, generalment, es faran de forma mensual i en horari de migdia
  • Participar de la presa de decisions de l’equip, amb la mateixa consideració que qualsevol altre membre
  • Participar activament de les tasques i activitats promogudes per la comissió

Termini per a la presentació de sol·licituds

El període de presentació de les candidatures es podrà realitzar via telemàtica fins el dijous 31 d’octubre de 2019.

Totes les sol·licituds rebudes seran valorades pels membres de la comissió i la selecció es farà pública durant el mes de novembre per a la incorporació de les dues persones abans de la finalització de l’any.

Documentació a presentar

La presentació de candidatures s’haurà de fer mitjançant una carta de motivació que es podrà enviar via telemàtica a l’adreça de correu electrònic: igualtatcampus@santjoandedeu.edu.es

El document que es presenti haurà d’incloure la següent informació:

• Noms i cognoms de la persona que es presenta
  • Ensenyament i curs
  • Motivació per a formar part de la Comissió d’Igualtat
  • Experiència en temes d’igualtat (opcional)

A l’assumpte del correu electrònic hi haurà de constar el nom i cognoms de la persona sol·licitant.

Us hi animeu?

Comissió d’Igualtat