Hackathon per les malalties minoritàries. Marató de TV3

13 des. 2019 - 08:00

Un esdeveniment únic, solidari i ple de reptes

En motiu de la Marató de TV3 d’aquest any, el Campus Docent juntament amb la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), el Barcelona Supercomputing Center (BSC) i hackers@UPC estan organitzant una Hackaton solidària on es combinin la creativitat, la salut i la tecnologia.

Aquest esdeveniment tindrà lloc durant 3 dies seguits (13, 14 i 15 de Desembre) on un màxim de 500 persones entre estudiants de qualsevol ensenyament, professors i investigadors de l’àmbit de les ciències de la salut i de la tecnologia s’organitzaran per equips per treballar, idear i desenvolupar solucions a reptes proposats per persones i professionals que conviuen amb malalties minoritàries. L’objectiu d’aquesta Hackathon és la reflexió i desenvolupament de solucions tecnològiques que millorin la qualitat de vida d’aquestes persones i del seu entorn.

A més a més, la Hackathon inclourà xerrades de professionals de l’àmbit de la salut i de les tecnologies en relació a la temàtica de les malalties minoritàries, i el testimoni d’algunes persones afectades qui, a més de formular possibles reptes, compartiran la seva experiència.

Com pots participar a la Hackathon #bitsxlaMarató?

Si ets estudiant, docent o professional de les ciències de la salut o la tecnologia, t’agraden els reptes i vols participar amb la Marató de TV3, aquesta és la teva oportunitat!

Inscriu-te com a participant a la Hackathon #bitsxlaMarató! Podràs treballar intensament i conjuntament amb persones amb experiències i coneixements de diverses disciplines. Si vols ajudar-nos amb l’organització de l’esdeveniment, també pots inscriure’t com a voluntari indicant la teva disponibilitat durant els tres dies de durada de la Hackathon. Finalment, si ets professional també pots col·laborar com a mentor dels equips.

Pots formalitzar la teva inscripció en qualsevol de les modalitats visitant la pàgina web de la Hackathon.

Contribueix amb un donatiu

Per descomptat, aquesta Hackathon també té un objectiu solidari de recaptar diners per la Marató de TV3 que se celebrarà el diumenge 15 de desembre de 2019, coincidint amb l’últim dia de l’esdeveniment. Abans, durant i després de la Hackathon tindràs oportunitat de realitzar el teu donatiu solidari, ja sigui com a equip o directament en les diferents guardioles que hi haurà repartides entre els centres organitzadors.

Anima’t i participa a la Hackathon per les malalties minoritàries!!

#bitsxlaMArató

Activitat