II Jornada: L’escolarització durant el procés de malaltia i hospitalització

17 abr. 2018 - 09:00 a 14:00

En el marc del Màster Universitari en atenció emocional segons el Model Child Life per la Universitat de Barcelona, hem organitzat aquesta jornada sobre l’escolarització dels infants i adolescents durant els processos de malaltia i hospitalització.

La finalitat de la Jornada és compartir amb els professionals d’aquest àmbit els aspectes fonamentals de l’atenció educativa als alumnes en situació de malaltia, conèixer quins són els suports educatius addicionals i com està organitzada la xarxa educativa a Catalunya.

Informació d'interés:

• Seu: Campus Docent Sant Joan de Déu Aula B20 - Edifici ESADE.
  • Direcció: c/ Miret i Sans, 10 – 16 08034 Barcelona i com arribar
  • Per fer la inscripció cal enviar mail amb les dades personals a: jzamarra@santjoandedeu.edu.es
  • Places limitades
  • Preu: 25€