Innovació al Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB): Serious Games i Gamification en salut

31 gen. 2020 - 12:00

La Dra. Daniela Tost serà la convidada del IV Cafè d’Innovació d’aquest curs acadèmic, el qual tindrà lloc el proper 31 de gener del 2020 de 12 a 14h a l’aula 7.

La ponent presentarà el CREB i les innovacions que estan realitzant actualment en l'àmbit de la bioenginyeria. Posteriorment centrarà l'atenció en els Serious Games i la Gamificació en Salut aportant diversos exemples de Serious Games desenvolupats en col.laboració amb hospitals i/o centres sanitaris i aprofundint en el seu impacte.

La Dra. Daniela Tost és professora del Departament de Ciències de la Computació de la UPC, investigadora del Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB-UPC) i de l'Institut de Recerca Sant Joan de Déu (IRSJD). La seva àrea d'especialització són els gràfics amb computador. La seva recerca se centra en jocs i gamificacions per a la salut. Ha col•laborat amb diverses empreses i hospitals, en especial, l'Hospital Sant Joan de Déu, l'Hospital Clínic i l'Institut Guttmann. Ha participat en 10 projectes finançats per l'Agència Espanyola de Recerca (ANEP), liderant tres d'ells. Ha participat en quatre projectes europeus i dirigeix diversos projectes amb indústries a través de finançament competitiu i no competitiu. És autora de 30 articles a la JCR, ha supervisat 6 tesis de doctorat i més de 30 projectes finals d'estudi i tesis de màster.

En finalitzar la presentació s’obrirà un espai de debat i reflexió sobre la implicació i el paper d'infermeria en projectes de bioenginyeria així com el seu valor.

L’assistència és lliure i gratuïta. La sessió serà retransmesa en Streaming.

Per a qualsevol dubte podeu contactar amb innovació@santjoandedeu.edu.es

Us hi esperem!

Activitat