Jornada de Portes Obertes del Grau en Infermeria

11 abr. 2018 - 11:00

El proper 11 d’abril, en horari de matí (11h.) i tarda (17h.) tindrà lloc la Jornada de Portes obertes pels estudis del Grau en Infermeria, adreçada a tots els futurs estudiants del curs 2018-2019.

L’objectiu d’aquesta jornada és la presentació de l'ensenyament del Grau en Infermeria i el pla d'estudis, les sortides professionals i fer una visita guiada per les instal·lacions del Campus Docent Sant Joan de Déu. La Jornada s’adreça principalment a alumnes de Batxillerat i CFGS i demés persones interessades en cursar aquest Grau

Programa de la jornada:

• Benvinguda institucional a càrrec de la directora del centre.
  • Presentació del pla d'estudis i les sortides professionals a càrrec de la Cap d'Estudis
  • Torn obert de preguntes i assessorament personalitzat sobre qüestions relatives a l'ensenyament.
  • Cloenda de la sessió i visita a les instal·lacions

Seu:  Aula 4 del Campus Docent Sant Joan de Déu, Planta A
C/ Miret i Sans, 10-16
08034 Barcelona