Jornada de Portes Obertes del Grau en Infermeria 2021/2022 (sessió virtual)

16 abr. 2021 - 16:00

Degut a la pandèmia per la COVID-19, aquest curs us oferim la Jornada de Portes Obertes pels estudis de Grau en Infermeria en format online mitjançant la plataforma Zoom. Aquesta sessió virtual tindrà lloc el proper 16 d'abril a les 16:00h.

L’objectiu d’aquesta jornada és la presentació de l'ensenyament del Grau en Infermeria, el pla d'estudis i l'itinerari curricular, les competències a assolir, les metodologies docents més emprades, les pràctiques i habilitats clíniques, la simulació, la mobilitat d'estudiants i les sortides professionals.

La Jornada s’adreça principalment als alumnes de Batxillerat i CFGS i altres persones interessades a cursar aquest Grau al nostre centre.

Programa:

1. Benvinguda inicial a càrrec de la Cap d'Estudis
  2. Presentació del centre
  3. Grau en Infermeria: pla d'estudis i itinerari curricular
  4. Competències
  5. Pràctiques
  6. Metodologies docents
  7. Habilitats clíniques i simulació
  8. Mobilitat universitària
  9. Sortides professionals
  10. Accés i dates de Preinscripció Universitària
  11. Ronda final de preguntes i aclariments

Inscripcions:

Per confirmar assistència cal omplir el formulari d'inscripció (places limitades).

Més informació:

Telèfon: 93 280 09 49