Sessió informativa mobilitat curs 2021-2022

25 nov. 2020 - 13:00

El proper dia 25 de novembre de 2020 de 13:00 a 14:00h, tindrà lloc la sessió informativa del programa de Mobilitat per els estudiants del Grau en Infermeria.

Aquesta sessió està destinada principalment als estudiants de segon i tercer curs del Grau en Infermeria que estiguin interessats en participar en el programa de mobilitat del proper curs acadèmic 2021- 2022.

La reunió serà en format virtual. Per a més informació contacteu amb el Dr. Oscar Bautista (obautista@santjoandedeu.edu.es) o la Dra. Ainoa Biurrun (abiurrun@santjoandedeu.edu.es).

Per tal de saber el nombre d’estudiants interessats, us demanem que confirmeu la vostra assistència a la sessió a la secretaria acadèmica del Campus Docent Sant Joan de Déu: Sra. Marcela Valenzuela (mvalenzuela@santjoandedeu.edu.es) o Sra. Marta Roig (mroig@santjoandedeu.edu.es).

Esperem que sigui del vostre interès.

Coordinació Mobilitat i Direcció Campus Docent Sant Joan de Déu

Esdeveniment