UNIferia

19 març 2020 - 10:00 a 21 març 2020 - 19:00

El Campus Docent Sant Joan de Déu estarà present a UNIferia, de la mà de la UB, una de les universitats catalanes que integren la plataforma, que permetrà trobar en un sol lloc informació sobre el ventall de graus i centres als quals es pot optar per accedir als estudis universitaris

Aquesta participació a UNIferia permetrà als futurs estudiants conèixer el pla d’estudis del Grau en Infermeria, les seves sortides a nivell laboral, les estades a l’estranger i el procés de nou ingrés. També els permetrà un primer contacte amb l’equip del Campus Docent Sant Joan de Déu, l’intercanvi de dubtes i assessorament acadèmic. El Campus Docent vol donar a conèixer el centre i el seu projecte educatiu, facilitant la màxima informació sobre les característiques d'aquest grau universitari, els serveis que s'ofereixen i els diversos processos d'admissió i preinscripció. També s'ofereix assessorament personalitzat sobre qüestions relatives a l'ensenyament i al funcionament del centre.

UNIferia tindrà lloc del 19 al 21 de març de 10 a 14 i de 15 a 19 hores

Esdeveniment