V Jornada del Club de Solidaritat

23 oct. 2021 - 08:45 a 13:30

La V Jornada del Club de Solidaritat tindrà lloc el 23 d'octubre de 2021 al Campus Docent Sant Joan de Déu.

Aquest espai de convivència lúdic-formatiu està destinat a tots els estudiants i personal de Campus. Per assistir-hi, és necessari confirmar l'assistència mitjançant el següent enllaç. Des de l'inici del curs 2021-2022, 30 estudiants del Campus ja s'han incorporat al voluntariat del Parc Sanitari i de Serveis Sociosanitaris de Sant Joan de Déu.

Programa de la Jornada

Activitat