Acord entre el Campus Docent SJD i FIATC Residències per un nou conveni de pràctiques

• Publicado el 31 de gener de 2022

Les dues institucions han signat un conveni que permetrà als/les estudiants del Grau en Infermeria adquirir coneixements de gran qualitat en l’àmbit geriàtric.

La directora del Campus Docent Sant Joan de Déu, Dra. Lorena Molina, i la coordinadora de pràctiques del Grau en Infermeria, Dra. Montse Lamoglia, van rebre el passat 26 de gener una comissió de FIATC Residències formada pel Sr. Lluís Rossell (adjunt a la direcció general), la Sra. Helena Aranyó (responsable de comunicació i relacions institucionals), la Sra. Cristina Santana (comunicació i màrqueting) i la Sra. Diana Bartolomé (capital humà).

FIATC Residències forma part de FIATC, un grup referent en l’àmbit de la salut. Són experts en cuidar a la gent gran, amb un tracte proper i personalitzat, creant espais adaptats per tal que els residents puguin ser atesos en les millors condicions possibles. Per aquest motiu, el Campus Docent SJD aposta per aquests centres com un dels indrets on els/les estudiants puguin adquirir experiència professional.

Per altra banda, les dues institucions han parlat també de projectes futurs per tal de fer més visible l’atenció a la gent gran i la infermeria geriàtrica.

Grau