Acte de graduació dels estudiants de Saint John of God Catholic School of Nursing

• Publicado el 02 de març de 2018

El passat 24 de febrer es va celebrar l’acte de graduació dels 56 estudiants de la 8a promoció de l’Escola d’Infermeria de Mabesseneh (Sierra Leone).

Els 56 estudiants han finalitzat aquest 2018 la seva formació infermera en “State Enrolled Community Health Nurses (SECHN)”, adquirint els coneixements necessaris per a desenvolupar la seva tasca dins de l’atenció hospitalària i donar suport als programes de salut comunitaris.

Durant l’acte s’ha lliurat a tots els estudiants un obsequi, en commemoració del 10è aniversari del Programa d’Agermanament entre l’Escola d’Infermeria de Sierra Leone i el Campus Docent Sant Joan de Déu; a més de lliurar un ordinador portàtil al millor estudiant de la promoció. En l’acte han assistit la Dra. Amèlia Guilera, directora del Campus, la Sra. Judit Boluña, la Sra. Jennifer Suárez i el Sr. Daniel Martín, tots ells en representació del Campus Docent.

El Campus Docent Sant Joan de Déu manté des del 2008 un programa d’agermanament amb la Saint John of God  Catholic School of Nursing a Mabesseneh. Entre els suports proporcionats destaquen les beques anuals per estudiants que permeten a molts professionals d’infermeria continuar formant-se en el seu àmbit de treball.

Solidaritat