Alba Sierra, estudiant del Campus Docent, rep una beca de la Fundació Corachan

• Publicado el 19 de juliol de 2018

L’estudiant de quart curs del Grau en Infermeria, Alba Sierra, va rebre el 12 de juliol una de les beques atorgades per la Fundació Corachan per cursar estudis superiors.

Per a l’estudiant, Alba Sierra, aquesta beca li permetrà continuar amb la seva formació professional en el món de la infermeria, que tot just acaba de començar. I a més per a ella aquest premi és un reconeixement a tota la feina que ha realitzat durant els quatre anys de formació universitària.

En aquesta nova edició del programa de beques Corachan s’han ampliat les beques fins a set. Premiant a 7 alumnes de les escoles d’infermeria de Catalunya que realitzen el programa de formació pràctica a la Clínica Corachan i que destaquen pels seus mèrits acadèmics durant la promoció 2014-18.

La beca està valorada en 4.000€ que reben els estudiants per al finançament dels seus estudis de postgrau/màster en alguna especialitat de les ciències de la Salut, amb l’objectiu de promoure el desenvolupament de les competències científiques i humanístiques entre tots els estudiants d’infermeria.

En el cas de l’Alba Sierra destinarà la beca en poder curar el Màster d’Infermeria en Urgències, que iniciarà aquest setembre.

L’acte celebrat el dijous 12 de juliol a l’Auditori de la Clínica Corachan va comptar amb la ponència de la Dra. Paola Galbany, que va impartir una conferència sobre com la salut s’ha adaptat a les noves tecnologies i quin són els reptes de futur en aquesta matèria.

La cloenda va anar a càrrec de la Sra. Arantxa Moll, patrona de la Fundació Corachan, on va destacar les línies de treball que s'han engegat l'últim any.

Grau