Els alumnes de la EUI Sant Joan de Déu a les XXIII Jornades d'Estudiants d'Infermeria

aci.gif
Els dies 26 i 27 de març de 2009 alumnes de 1r, 2n i 3r curs matí, 1r curs tarda, amb el professor, van assistir a les XXIII Jornades d'Estudiants d'Infermeria, amb la presentació de 5 pòsters tutoritzats, un dels quals va aconseguir el 3r premi com a millor pòster.

Els alumnes de 1r curs matí (Judith Boronat, Néstor Barreto i Fernanda Velasco), 1r curs tarda (Eva Barrero), 2n curs matí (Anna Mª Bonjorn, Alba Ochando, Isabel Rodríguez i Carolina Rodríguez), 3r curs matí (Jèssica Gregorio i Diana Gonzàlez), juntament amb el professor (Carlos Nebot) van assistir a les XXIII Jornades d'Estudiants d'Infermeria, amb la presentació de 5 pòsters tutoritzats, un dels quals va aconseguir el 3r premi com a millor pòster.

Aquestes Jornades a part de ser una oportunitat pels alumnes per presentar pòsters i comunicacions és una molt bona experiència per conviure, conèixer companys i companyes d'altres cursos de la mateixa i/o diferent EUI i compartir experiències.

Aquest any ens hem emportat el 3r premi, amb el pòster realitzat per les alumnes de 2n curs torn matí, Alba Ochando, Isabel Rodríguez y Carolina Rodríguez, tutoritzat per la professora Núria Roca, titulat Prevenir les úlceres és cuidar amb seguretat.

El dijous 26 vam rebre l'agradable visita de la professora Anna Cano, la qual ens va alegrar molt amb la seva presència i suport.

Enguany fa 7 anys que assisteixo a les Jornades d'Estudiants d'Infermeria, 3 com a alumne i 4 com a professional sanitari i puc dir que és una vivència única i molt enriquidora tant professionalment com personalment.

Voldria recalcar que l'experiència d'aquest any ha estat molt positiva, hem conviscut 2 dies tots junts compartint conferències, esmorzars, dinars i sopars i sobretot hem compartit molts somriures i bons moments que esperem es tornin a repetir l'any vinent.

Carlos Nebot Bergua.

Altres pòsters presentats pels alumnes:

Infermeria i SEM pediàtric.

La contenció: mitjà de seguretat.

I tu enregistres.

Informa't Jove.