Avís de nova pròrroga de les mesures en matèria de salut pública per la contenció de la Covid-19

• Publicado el 22 de desembre de 2020

Informació en referència a la situació de mesures en matèria de salut pública per la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.

En referència a l’àmbit universitari (Grau en Infermeria, màsters i postgraus):

Resolució del Rector de la Universitat de Barcelona per la qual es prorroguen fins el dia 11 de gener de 2021 les mesures excepcionals adoptades en les resolucions del 16 i 30 d’octubre de 2020, de 23 i 24 de novembre de 2020 i de 7 de desembre de 2020, per contenir el brot epidèmic de COVID-19.

Es manté la docència no presencial, llevat de les pràctiques i les avaluacions, que es podran realitzar presencialment extremant les mesures de protecció.

Resolució SLT/3354/2020 (DOGC) de 19 de desembre de 2020

Pla d'obertura progressiva/Canal Salut