Beca d’Infermeria 2020 per una graduada del Campus

• Publicado el 20 de juliol de 2020

La nostra estudiant Andrea Hernández Nualart, recentment graduada en Infermeria, ha guanyat una de les 8 Beques d’Infermeria 2020 de la Fundació Corachan.

La Fundació Corachan ha celebrat la setena edició del lliurament de beques per a les millors estudiants del Grau d'Infermeria de les escoles de Barcelona.

Aquest any, a causa de la pandèmia del coronavirus, les circumstàncies actuals han impedit que el 9 de juliol es realitzés el tradicional acte de lliurament de Beques a l’Auditori de la Clínica Corachan, com estava previst. Les directrius sanitàries no ho recomanen i per això s'ha desenvolupat, excepcionalment, mitjançant un acte virtual. Amb aquesta fórmula audiovisual s’ha volgut acompanyar les estudiants premiades, les seves famílies i les universitats, en un dia tant esperat.

En l'acte, la patrona de Fundació Corachan, Arantxa Moll, ha felicitat les estudiants becades per la seva exemplar dedicació i compromís durant la seva formació acadèmica. Així mateix, ha destacat que des de la seva primera edició, el programa de beques ja ha premiat a més de 40 estudiants amb magnífics expedients acadèmics que així han vist realitzat el compliment d'ampliar els seus estudis en infermeria.

El programa de beques 2020 ha premiat a vuit estudiants de la promoció 2016-2020 que han destacat pels seus elevats mèrits acadèmics. Compta amb una dotació de fins a 4.000 € per beca per a finançar els estudis de postgrau o màster, en alguna de les àrees de les ciències de la salut.

L’Andrea, de qui volem destacar la seva vàlua com professional infermera, amb una trajectòria fonamentada en la millora contínua i la cerca de l’excel·lència, ha optat per cursar un Màster en infermeria d’urgències hospitalàries.

Des del Campus Docent la felicitem i esperem que gaudeixi del premi i d’aquest merescut reconeixement als quatre anys de formació universitària amb nosaltres. Gràcies Andrea per la confiança i enhorabona!

Grau