Beca General per al curs 2022-2023

• Publicado el 30 de març de 2022

El Ministeri d'Educació i Formació Professional ha avançat el termini per a sol·licitar la beca general del pròxim curs 2022-2023.

El termini per demanar la beca general serà del 30 de març fins al 12 de maig de 2022. La sol·licitud haurà d'estar realitzada entre aquestes dates, encara que no sàpigues que estudiaràs, o fins i tot encara que no sàpigues si estudiaràs o no. Aquesta beca es pot sol·licitar tant per estudis universitaris (Grau i Màster) com per no universitaris (FP, Batxillerat i altres).

Pots sol·licitar la beca i accedir a més informació a través del següent enllaç.

Cicles formatius
Grau