La Biblioteca SJD ofereix cursos i seminaris gratuïts per als estudiants del Campus

• Publicado el 17 de febrer de 2022

Tots/es els/les estudiants i personal, independentment de l'ensenyament, poden accedir a aquesta iniciativa.

Durant aquest any 2022, la Biblioteca SJD ofereix cursos i seminaris mensuals a la comunitat Sant Joan de Déu per tal de poder millorar en les competències d'eines de recerca i investigació. Aquests cursos són gratuïts per a tots els professionals, residents i alumnes dels centres de Sant Joan de Déu Província d’Espanya i de l’Institut Borja de Bioètica.

Tots els seminaris i cursos es realitzaran en format online a través de la plataforma Zoom. Un cop feta la inscripció, es rebrà en els dies anteriors al curs un correu electrònic amb l’enllaç a la sessió. L'assistència a un curs tindrà el seu certificat d'assistència corresponent (en el cas dels seminaris cal assistir a un mínim de 3). Les inscripcions es poden dur a terme a través del següent formulari.

Per més informació: uti.biblioteca@sjd.es.