Bolonya 2010

europa.jpg

Ja pots descarregar-te la guia de Bolonya per orientar-se pel mapa de l'espai europeu d'educació superior.

El curs vinent totes les universitats impartiran titulacions de grau adaptades al l’Espai Europeu d’Educació Superior. Les 12 universitats catalanes oferiran 333 graus adaptats a l’EEES, xifra que representa un 77% del total de les 535 titulacions que s’oferiran arreu del territori.

Més places relacionades amb serveis socials

La Llei de serveis socials i la Llei de la dependència han posat de manifest la demanda de professionals en l’àmbit de l’atenció a les persones dependents. El nombre de places d’Educació social, per exemple, es triplica el curs que ve i passa de les 600 actuals a 1.630.

A Infermeria hi ha un total de 1.900 places, a Teràpia ocupacional s’augmenta l’oferta de places de 110 a 130 i s’augmenta en més de 200 les de grau de Treball social.

Ja pots descarregar-te les guies de Bolonya i d'accés a la universitat