El Campus Docent informa del Grau en Infermeria a través d’una jornada virtual

• Publicado el 02 de juny de 2020

El passat 28 de maig es dugué a terme una webinar amb l’objectiu de donar a conèixer l’ensenyament del Grau en Infermeria als futurs estudiants del curs 2020-2021

Degut a l’alerta sanitària per la COVID-19 i el tancament al públic del Campus Docent, aquest any, per primera vegada, s’ha ofert un format virtual de Portes Obertes en motiu de la cancel·lació de la sessió presencial prevista pel passat 1 d’abril.

Més de 60 futurs estudiants es van connectar el 28 de maig a aquesta jornada virtual, en horari de 12 a 13.30 hores. En un any especialment assenyalat degut a l’ajornament del Saló de l’Ensenyament de Barcelona, el qual s’havia de realitzar en el mas de març passat, la Jornada de Portes Obertes virtual del Campus Docent respon a la proposta de la Universitat de Barcelona de realitzar totes les sessions de forma online, del 25 de maig al 5 de juny de 2020.

L’objectiu d’aquesta jornada era el de presentar l'ensenyament del Grau en Infermeria, el pla d'estudis de la Universitat de Barcelona i l'itinerari curricular, les competències a assolir, les metodologies docents més emprades, el funcionament de les pràctiques i les habilitats clíniques, la simulació, la mobilitat d'estudiants i les sortides professionals de la titulació. De tots els temes, els que van despertar més interès van ser el de les notes de tall, l’accés al Grau i la matrícula, degut a la modificació dels calendaris de les PAU i de Preinscripció Universitària per la situació d’alarma del país, els quals van sortir publicats just l’endemà de la sessió virtual.

A través del xat de la plataforma, es van anar atenent les nombroses consultes i aclariments de les i els assistents a la sessió informativa.

Tanmateix, s’oferia l’assessorament personalitzat sobre qüestions relatives a l'ensenyament i al funcionament del centre, a través del telèfon i correu electrònic de la Secretaria del Campus Docent.

La jornada s’adreçava principalment a alumnes de Batxillerat i CFGS i altres persones interessades a cursar aquest Grau al nostre centre. Per a tot aquest estudiantat, aquestes jornades representen un primer contacte amb l’equip del Campus Docent Sant Joan de Déu i una oportunitat per conèixer de primera mà el que fins aquest moment era només una idea: els estudis superiors.

Jornada de Portes obertes online, curs 2020-2021

Grau