El Campus Docent inicia el curs acadèmic 2019-2020 amb nova Directora

• Publicado el 27 de setembre de 2019

La Dra. Lorena Molina agafa el relleu en la direcció de la Dra. Amèlia Guilera qui, després de tretze anys al capdavant del centre, deixa les seves responsabilitats i funcions de gestió, passant a formar part de l’equip de docents del Grau en Infermeria.

El passat 5 de setembre es va incorporar al Campus Docent la Dra. Lorena Molina Raya. És Doctora en Biomedicina per la Universitat Pompeu Fabra i té dos màsters en temes d’administració, gestió de serveis d’Infermeria i lideratge. També té àmplia experiència en l’àmbit assistencial en diverses institucions sanitàries catalanes entre les que destaquen el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i Badalona Serveis Assistencials (BSA).

En l’àmbit de gestió acadèmica ha estat Cap d’Estudis de l’Escola Superior d'Infermeria del Mar – Parc de Salut Mar (ESIM-Universitat Pompeu Fabra) i ha ocupat llocs de responsabilitat a l’Escola Superior de Ciències de la Salut TecnoCampus Mataró-Maresme.

La Dra. Molina és una persona molt compromesa amb la seva professió, no només en l’àmbit docent i de gestió, sinó també en l’assistencial. En aquest sentit, afirma gaudir molt fent guàrdies al SEM pel valor afegit que comporta l’apropament de l’àmbit acadèmic a l’assistència sanitària; un treball que desitja poder compaginar amb la resta de funcions encarregades, actualment, al Campus Docent.

Els seus interessos en investigació i innovació docent l’han portat a publicar articles científics, a participar en diversos projectes i, també, a ser membre de grups de recerca com ara el Ciberehd de Recerca en Fisiopatologia Digestiva i Neurogastroenterologia de l'Hospital de Mataró i el grup GIEES, d’Investigació en Infermeria, Educació i Societat.

Tot l’equip del Campus Docent felicitem la Dra. Molina pel seu recent nomenament tot desitjant-li una bona trajectòria al centre i l’assoliment de nous reptes professionals en aquesta institució.