El Campus Docent participa al congrés "Health@World Event" a Bruges (Bèlgica)

• Publicado el 03 de maig de 2017

Una representant del Campus Docent van participar, entre els dies 24 i 28 d'abril, al congrés Health@World Event que es va celebrar a la Universitat de Howest, Bruges (Bèlgica), amb motiu del "International Partner Day".

La jornada comptà amb la participació de la Sra. Jennifer Suárez, professora i infermera cooperant del Campus Docent Sant Joan de Déu a Sierra Leona, que va presentar l'experiència de col·laboració del Campus amb la Nursing School de Mabesseneh, agermanades des del 2007. Un dels objectius del programa d'agermanament és millorar la qualitat en la formació dels infermers del país; per aquest motiu actualment l'escola compta amb dos cursos d'infermeria: State Registered Nurses (SRN) i State Enrolled Community Health Nurses (SECHN), i s'està treballant en la implementació d'un tercer curs "Nurse and Midwives Technichian (NMT)" el pròxim 2018.

El congrés Health@World Event és un esdeveniment dirigit, majoritàriament, a estudiants d'Infermeria, per a crear un espai de reflexió sobre la promoció de la salut, la sensibilitat cultural, les diferències entre els sistemes sanitaris i les competències de la professió infermera. A més, compta amb la participació d'experts de diferents països, que debaten sobre la diversitat etnocultural i els reptes ètics que es generen dins de la professió i el món.