El Campus Docent participa a les Jornades d’Orientació Acadèmica de Gavà-EDUC@CCIÓ

• Publicado el 19 de març de 2018

El Campus Docent Sant Joan de Déu va estar present dins de l’estand de la Universitat de Barcelona i va participar en la taula rodona “Ciències Naturals i Biociència”.

En la taula rodona varen participar les Dres. Mª José Morera i Dolors Miguel, com a representants del Campus Docent, i membres de l’Escola Universitària d’Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT) i dues educadores-orientadores de Gavà-EDUC@CCIÓ. Els seixanta estudiants que van assistir a la taula rodona “Ciències Naturals i Biociència” van poder conèixer el Grau en Infermeria del Campus Docent, les seves vies d’accés i les sortides professionals que presenta. A més de preguntar als ponents temes relacionats amb el pla d’estudis, les pràctiques clíniques, les estades a l’estranger, etc.

La Jornada d’Orientació Acadèmica estava organitzada per Gavà-EDUC@CCIÓ, amb l’objectiu d’apropar als joves i les joves dels instituts de Gavà els estudis universitaris que s’imparteixen a Catalunya i quines són les seves possibles sortides laborals. La jornada també va servir per exposar els dubtes que tenen els estudiants alhora d’escollir el seu futur acadèmic i professional.

El proper 11 d'Abril el Campus Docent realitzará la Jornada de Portes Obertes per al Grau en Infermeria.