El Campus Docent rep la visita de professors de la Universitat de Galway

• Publicado el 29 de març de 2017

El passat 6 de març els professors Gloria Avalos i Bernard McCarthy de la Universitat Pública de Galway (Irlanda) visitaren les instal·lacions del Campus Docent.

Les Dres. Anna Ramió i M. José Morera, professores del Campus Docent, acompanyaren als professors convidats en la visita a les instal·lacions del Campus Docent, això com els centres hospitalaris on els estudiants del Grau en Infermeria realitzen les pràctiques assistencials. Concretament els professors van poder conèixer de primera mà els espais de simulació del Campus Docent, l'Edifici Sant Agustí del Parc Sanitari Sant Joan de Déu i l’Hospital Universitari Mutua de Terrassa.

La visita dels professors Gloria Avalos i Bernard McCarthy de la Universitat Pública de Galway s’emmarca dins del conveni ERASMUS+ que té amb el Campus Docent des de fa quatre anys. El programa ERASMUS+ permet la mobilitat internacional dels estudiants universitaris, en concret el conveni d’ambdues universitats permet l’intercanvi de dos estudiants de tercer curs del Grau en Infermeria.

Erasmus+ és un programa impulsat per la Unió Europea i que ofereix als estudiants la possibilitat de cursar a l’estranger part dels sues estudis universitaris. Les coordinadores del programa, les Dres. Anna Ramió i M. José Morera, destaquen que el programa ofereix als estudiants poder gaudir del procés d’aprenentatge en un país diferent al d’origen amb l’impacte positiu que pot tenir sobre les seves experiències i vivències.