Els Cicles Formatius del Campus Docent Sant Joan de Déu finalistes al Premi Xavier Batlle

• Publicado el 15 de maig de 2018

El projecte "Pas a pas" de Cicles Formatius del Campus Docent assoleix el 5è lloc en els Premis Xavier Batlle, que reconeix les Bones Pràctiques i la Innovació Educativa.

L'Associació Catalana per a l'Excel·lència, QUALIcat, fidel al seu compromís de promoció de l'excel·lència en les organitzacions educatives va convocar el 4t Premi a les Bones Pràctiques i a la Innovació Educativa amb el nom de Premi Xavier Batlle.

El projecte "Pas a pas" de Cicles Formatius desenvolupat per l'Equip d'Orientació del Campus dona suport individualitzat a aquells estudiants que presenten necessitats de suport educatiu per tal d'assolir l'objectiu de professionalització del Cicle, fent un abordatge integral de l'estudiant i de la seva família. Per al Campus Docent el projecte és un reflex del compromís professional que tenen tots els professors dels Cicles Formatius envers els valors institucionals.

La QUALITAT educativa s'assoleix gràcies al compromís diari i la voluntat per fer bé la pràctica educativa. La RESPONSABILITAT cap al procés d'aprenentatge de l'estudiant, situant aquest en el centre i RESPECTANT els seus temps i singularitat, i l'ESPIRITUALITAT que ens permet una mirada més enllà del currículum acadèmic i arribar a connectar amb la persona.

Amb aquest premi es reconeix l'esforç del Campus Docent en l'àrea de Cicles Formatius per avançar en l'excel·lència a través de Bones pràctiques educatives i innovació Docent.

Cicles formatius