Cinc estudiants i dues professores participen en la II edició del eHealth Eurocampus Summer School

• Publicado el 16 de juliol de 2018

La II edició del eHealth Eurocampus Summer School s'ha celebrat a la Wrexham Glyndwr University (Gal·les – Regne Unit) del 25 de Juny al 6 de Juliol.

Aquesta segona edició de l'Escola d'Estiu del eHealth Eurocampus ha comptat amb la participació de les estudiants Julia Bassedas, Gemma Cortés, Patricia Muñoz, Berta Lorenzo i Sara Úbeda, del Grau en Infermeria i el Màster d'Atenció Emocional a l'Infant Hospitalitzat segons el model Child Life; juntament amb les professores Ariadna Graells i Esther Insa.

El eHealth Eurocampus Summer School ha reunit 50 estudiants, dels camps de la informàtica i la salut, i 11 professors de 8 institucions europees amb l'objectiu de treballar conjuntament en el disseny d'aplicacions tecnològiques que promoguin la qualitat de vida en la gent gran, dins del context europeu.

Durant la primera setmana les estudiants han pogut assistir a conferències i demostracions pràctiques realitzades per diferents experts. En la segona setmana els assistents han participat en el disseny i desenvolupament de prototips en petits grups de treball.

El projecte ha estat finançant per la Comissió Europea dins del programa Erasmus+.

Grau