La col·lecció Enferteca disponible per a tots els estudiants del Campus Docent

• Publicado el 18 de gener de 2018

La Biblioteca Sant Joan de Déu posa a disposició de tots els estudiants del Campus la col·lecció electrònica Enferteca, on s’inclouen llibres de totes les especialitats d’infermeria.

Actualment la col·lecció d’Enferteca està formada per més de 100 llibres en permanent procés d’actualització, que inclouen tots els temes i especialitats d’infermeria, tècniques i procediments per a l’assistència, atles d’anatomia i fisiologia, recursos per a les oposicions d’infermeria (EIR), etc. Tots els llibres i el seu contingut han estat sotmesos a un rigorós procés de revisió i actualització permanent, amb l’objectiu que tots els usuaris accedeixin sempre a informació fiable i adequada, que els permeti desenvolupar la seva tasca professional de manera eficient i segura.

Els usuaris que accedeixin a la col·lecció d’Enferteca, també podran llegir tots els articles inclosos a les revistes “Metas de enfemería”, “Matronas”, “Aladefe” (sobre investigació en infermeria) i “Ridec” (sobre infermeria familiar i comunitària).

L’accés a la plataforma està disponible a través dels ordinadors connectats a la xarxa d’internet del Campus Docent, ja siguin tan els ordinadors de l’aula d’informàtica com els ordinadors connectats al WiFi; i també a través de la xarxa d’ordinadors de la biblioteca.

Enferteca s’uneix a la col·lecció electrònica que la Biblioteca Sant Joan de Déu va estrenar el 2017, a través de la Biblioteca Virtual SJD. En aquests moments la biblioteca virtual disposa d’una col·lecció de més de 20 llibres de l’Editorial Panamericana, 377 llibres d’accés obert (109 d’ells específics d’infermeria), accés a totes les revistes subscrites i 197 d’accés obert; a més d’una petita col·lecció de recursos i pàgines webs d’interès.

Grau