Els companys de l’ONG Juan Ciudad imparteixen formació als estudiants que aniran als Camps de treball de Piura

• Publicado el 09 de març de 2016

Hem rebut la visita dels companys de Juan Ciudad, la Directora de Proyectos de Cooperación para el Desarrollo: Ana Meyer, i la responsable de Voluntariado, Sensibilización y EpD: Belén Jiménez.

Elles han impartit les sessions de formació sobre cooperació i voluntariat internacional segons la filosofia i model de l’Orde Hospitalari, als estudiants del Campus que aquest estiu participaran en els Camps de Treball de solidaritat a Piura.