Comunicat institucional adreçat a estudiants universitaris

• Publicado el 13 de octubre de 2020

Comunicat del Consell Interuniversitari de Catalunya en relació a l'adopció transitòria de noves mesures als campus universitaris per contenir l'índex de contagi per Covid19.

Benvolgudes i benvolguts estudiants,

Davant de les informacions aparegudes durant el cap de setmana, volíem confirmar-vos que ahir es va fer públic un Comunicat del Consell Interuniversitari de Catalunya en relació a l'adopció transitòria de noves mesures als campus universitaris per contenir l'índex de contagi per Covid19 en què es recomana reduir la presencialitat de les activitats lectives teòriques, restricció que no afecta les pràctiques, ni la simulació, ni la recerca.

Aquesta mesura es farà efectiva a partir d’aquest dijous dia 15 i es mantindrà, en principi, durant 15 dies, amb l'objectiu de limitar el nombre de desplaçaments d'un elevat nombre d'estudiants. Per tant, no retornarem a l’aula seguint la mateixa cadència dels grups estables fins el 2 de novembre. Les classes es faran de la mateixa manera, però el seguiment per part vostra serà totalment online.

Entenem que aquesta mesura trasbalsarà el dia a dia del nostre Campus, en un moment en què tot just ens acostumàvem a les noves dinàmiques, però cal esperar que tingui l'efecte buscat en la incidència de la pandèmia i que ben aviat puguem retornar a la normalitat.

Us anirem informant de com es va desenvolupant tot.

Atentament,

La Junta de Direcció, 13/10/2020