Comunicat del rector de la UB relatiu a les proves finals d'avaluació del segon semestre del curs 2020-21

• Publicado el 07 de juny de 2021

Informació en relació amb la nova resolució de la UB sobre la realització de les proves finals d'avaluació del segon semestre.

D'acord amb la resolució del rector de la Universitat de Barcelona, les proves finals d'avaluació de les assignatures del segon semestre del curs 2020-2021 seran preferentment presencials. Tanmateix, les direccions dels centres podran establir les excepcions que considerin oportunes.

Resolució SLT/1587/2021, de 21 de maig, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya (Article núm. 13 - Activitats docents universitàries).

Resolució del rector de la Universitat de Barcelona per la qual comunica que les proves finals d'avaluació de les assignatures del segon semestre del curs 2020-2021 es realitzaran preferentment presencials.

Grau