Comunicat del rector de la UB sobre l'ús de la mascareta en espais universitaris

• Publicado el 22 de abril de 2022

Informació en relació amb la nova resolució de la UB sobre l'ús de la mascareta dins dels espais universitaris.

D'acord amb la resolució del rector de la Universitat de Barcelona, queda sense efecte l'obligació d'utilitzar la mascareta en els espais interiors de la UB. Per a la resta d’espais, s’estableixen una sèrie de recomanacions per a tota la comunitat universitària. Les més bàsiques, mantenir la màxima ventilació possible dels espais i les mesures d’higiene habituals.

Al mateix temps, es recomana que continuïn fent ús de la mascareta els membres de la comunitat universitària que, segons el sistema de salut, siguin vulnerables a la COVID-19, i també les persones positives de COVID-19 amb simptomatologia lleu que no requereixin baixa laboral. Es recomana també l’ús de la mascareta en aquelles activitats presencials o grupals en què no es garanteixin les condicions de ventilació i de distància mínima de seguretat, i en espais tancats com ara els ascensors.

Reial decret 286/2022, de 19 d'abril, pel qual es modifica l'obligatorietat de l'ús de mascaretes durant la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19.

Resolució del rector de la Universitat de Barcelona per la qual s'aproven noves mesures en relació amb l'ús de la mascareta.

Grau