La directora del Campus Docent premiada per la seva trajectòria professional i humana amb el Premi Carolina Meléndez 2019

• Publicado el 31 de maig de 2019

El passat 21 de maig, la Societat Catalano Balear d'Infermeria (SCBI), en el marc de la Clausura del Curs de l'Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i de Balears, va atorgar el Premi Carolina Meléndez 2019 a la Dra. Amèlia Guilera.

Directora del Campus Docent Sant Joan de Déu des de l'any 2006 fins a l'actualitat, l’Amèlia Guilera compagina la feina de la direcció del Campus amb la docència al Grau en Infermeria i, també, amb la de la direcció d'Ediciones San Juan de Dios - Campus Docent, una editorial que pertany a l'Orde Hospitalari Sant Joan de Déu - Província d'Aragó-Sant Rafael. A més, és membre de l'Associació de Directors d'Escoles d'Infermeria de Catalunya, Balears i Andorra (ADEIC), de l'Associació Catalana de Direccions Infermeres (ACDI), de l'Associació Febe d'Història de la Infermeria, de la Conferència Nacional de Directores de Centres d'Infermeria i del Consell Científic Assessor de la Fundació Unió.

Diplomada en Infermeria, l’Amèlia Guilera és Doctora en Educació per la Facultat de Pedagogia de la Universitat de Barcelona (2015) i ha realitzat diversos màsters sobre gestió infermera, com "Lideratge i Gestió dels Serveis d'Infermeria" (2010), "Educació i TIC" (2009) i Direcció de la formació i Desenvolupament en les Organitzacions (1990).

L’Amèlia Guilera també ha dedicat gran part de la seva trajectòria professional a la recerca, focalitzant els seus estudis en els valors de les organitzacions, la gestió de persones, la innovació i creativitat, l'acció social i la història de la professió. Tot l’equip de professionals del Campus se suma a la satisfacció per l’obtenció d’aquest reconeixement tant important i li agraeix a l’Amèlia el seu compromís, professionalitat i dedicació durant tot aquest temps. Moltes felicitats!

Premis Institucionals de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i de Balears

El premi Carolina Meléndez està dirigit a reconèixer la tasca d’una infermera que hagi contribuït al creixement de la professió.

Aquest guardó pretén premiar i divulgar les aportacions que han conduït a un creixement de la professió infermera, ja sigui en activitats d'especial relleu o en el conjunt de la trajectòria professional, d'un/a infermer/a català/ana o vinculat/da als Països Catalans. Programa de l’acte de Llirament dels Premis.