La Dra. Ainoa Biurrun participa en les Jornades d’Investigació “Reflexions i narratives sobre la vulnerabilitat i naixement en pandèmia”

• Publicado el 23 de juny de 2022

Les Jornades d’Investigació es van celebrar els passats 20 i 21 de juny a la Universitat de Barcelona.

Les Jornades d’Investigació “Reflexions i narratives sobre la vulnerabilitat i naixement en pandèmia” va reunir a acadèmiques i professionals per pensar sobre els condicionants de la pandèmia en el naixement des d’una perspectiva multidisciplinària.

La professora del Campus i coordinadora del  Màster Universitari en Atenció emocional al nen/a hospitalitzat/da segons el model Child Life, la Dra. Ainoa Biurrun, va participar en la taula rodona “Maternitat i vulnerabilitat: Interseccions i disjuntives” amb la seva comunicació “La violència obstètrica: una mirada feminista des d’estudiants de Ciències de la Salut”.