La Dra. Carmen Jerez col·labora en la 1a Setmana del Joc Intrahospitalari

• Publicado el 17 de desembre de 2021

Aquest nou espai busca inspirar els professionals de la salut a adquirir una mentalitat "Pro-Joc" per millorar l'estada i tractament del nen/a hospitalitzat/da i les seves famílies.

Del 6 al 11 de desembre s’ha celebrat de manera virtual des de Mèxic la 1a Setmana del Joc Intrahospitalari, un espai per estudiants i professionals de la salut interessats en aprendre i estudiar les noves concepcions de cuidar als infants. A més, també permet crear sinergies entre professionals de la Salut Infantil interessats en aquesta àrea de coneixement.

La professora del Campus i directora del Màster Universitari en Atenció emocional al nen/a hospitalitzat/da segons el model Child Life, la Dra. Carmen Jerez, va participar com a ponent a la taula rodona: Humanització de la pediatria: Què fem des de la docència?

La Dra. Jerez ha pogut explicar el programa i les metodologies docents que s'apliquen en el Màster Child Life, a més de la seva experiència de més de 25 anys en la Unitat de Cirurgia Ambulatòria de l’Hospital Maternoinfantil Sant Joan de Déu

Màster