Entrega de diplomes als estudiants del Màster en Acupuntura i del Premi Acupuntury

• Publicado el 15 de març de 2018

El passat 17 de febrer es va realitzar l’entrega de diplomes per als estudiants de la promoció 2014-17 i del Premi Acupuntury en Recerca Clínica i Acupuntura.

Tres anys després del seu inici, els estudiants del Màster en Valoració Energètica i Acupuntura i el Màster en Medicina Tradicional Xinesa i Acupuntura van rebre de mans dels seus professors i de la Dra. Radha Thambirajah els diplomes que els acrediten com a professionals amb coneixement per a la realització de la pràctica d’Acupuntura.

L’acte de lliurament de diplomes va anar acompanyat de dues conferències magistrals impartides per la Dra. Thambirajah, experta mundial en Acupuntura i Medicina Tradicional Xinesa, que tractaren sobre el “Atac de vent de fetge en diferents òrgans i els seus tractaments” i els “Síndromes combinat”. Per quinzè cop consecutiu, la Dra. Thambirajah visita el Campus Docent Sant Joan de Déu i participa d’aquest dia tant important pels estudiants.

La Dra. Thambirajah feu entrega a l’estudiant Margarita Andujar del Premi Acupuntury 2018.

En l’acte hi van assistir les coordinadores del màster i la seva directora, la Dra. Cristina Domingo, a més de la Dra. Núria Roca, professora del Campus Docent, la Sra. Núria Cuxart, com a representant del Col·legi Oficial d’Infermeria de Barcelona, i la Sra. Chiara Capece, vicepresidenta de l’Associació Científica d’Infermers i Infermeres Acupuntores de Catalunya (ACIAC).

L’acte comptà amb la col·laboració de les empreses comercials B&B i Agupunt.

Màster