Estudi sobre els valors personals de la infermeria

quest_v.jpg

Si voleu participar en aquest estudi, aquí teniu els qüestionaris.

La Universidad de Almería està realitzant un estudi, finançat pel Plan Nacional de I+D+i del Ministeri de Ciència i Innovació, sobre el canvi social i personal per analitzar els valors dels professionals de les ciències de la salut, a través de les generacions. Els resultats s'analitzaràn per grups d'edat, i l'informe científic resultant d'aquest estudi es publicarà en revistes de reconegut prestigi.

Es sol·licita la col·laboració de professionals i estudiants d'infermeria. El plaç per respondre el qüestionari està obert fins el 30 de juny de 2009. Es garanteix la confidencialitat i l'anonimat.

Per respondre al qüestionari d'infermeria adequat a la seva edat, cal clicar a l'enllaç que correspongui:

Professionals Joves (menys de 40 anys d'edat)

Professionals Adults (entre 40 i 60 anys d'edat)

Professionals Grans o Jubilats (més de 60 anys d'edat)