Estudiants del Campus Docent arriben a Santo Domingo de Guzmán (Perú) per a participar en el Camp de Treball Solidari Sant Joan de Déu

• Publicado el 29 de juny de 2016

Onze estudiants del Grau en Infermeria del Campus Docent, acompanyats per les professores Carme Vega i Anna Cano, realitzaran una estada solidària al Camp de Treball de Santo Domingo de Guzmán.

En els darrers anys el Campus Docent Sant Joan de Déu contribueix a fomentar la solidaritat i el voluntariat dins de la comunitat educativa. Per aquest motiu participa en diferents línies d’acció: cooperació internacional, voluntariat internacional i local, sensibilització i ajuda humanitària, d’acord a l’acció hospitalària de l’Orde de Sant Joan de Déu. Entre les quals destaca la col·laboració amb el programa de Salut Mental Comunitària del Centro de Reposo San Juan de Dios de Piura en el municipi de Santo Domingo de Guzmán.
Més informació al blog del Camp de Treball - Campus Docent Sant Joan de Déu - Escola Universitària d'Infermeria.