Estudiants del Campus Docent podran participar en el I Congrés Internacional d'Infermeria

• Publicado el 20 de gener de 2017

Els estudiants del Grau en Infermeria del Campus Docent Sant Joan de Déu podran participar com a voluntaris en el desenvolupament del I Congrés Internacional d'Infermeria.

El Congrés Internacional d'Infermeria (CIE) se celebrarà a Barcelona entre el 27 de maig i el 1 de juny i acollirà un miler d'infermers/es procedents de tot el món. Durant l'esdeveniment s'examinarà i debatrà la importància d'integrar la pràctica, la ciència, el coneixement i l'equitat per a assolir l'excel·lència en les cures. Els tres pilars del CIE (pràctica professional, regulació i benestar socioeconòmic) seran el marc del programa científic i l'intercanvi dinàmic d'experiències entre els participants.

A més el congrés ofereix l'oportunitat de realitzar networking entre les infermeres participants i els voluntaris, compartint el coneixement, l'experiència i el lideratge d'infermers procedents de diferents cultures i països. Per aquest motiu des del Campus Docent animem als estudiants del Grau en Infermeria a participar-hi, ja que es tracta d'una oportunitat única per a aprendre d'experts.

Per participar com a voluntaris és imprescindible complimentar la fitxa de voluntari al congrés i enviar-la abans del 3 de febrer de 2017 a: