Estudiants de màster realitzen una activitat de simulació a la Sala Darwin

• Publicado el 27 de març de 2017

Els estudiants de la primera promoció del Màster Universitari en atenció emocional a l’infant hospitalitzat segons el model Child Life per la Universitat de Barcelona realitzaren els dies 3 i 17 de març sessions de simulació a la Sala Darwin.

L’activitat va ser conduïda per la Sra. Núria Serrallonga i la Dra. Esther Insa, juntament amb diversos professionals vinculats a la coordinació del màster. Durant la sessió els estudiants van poder entrenar les habilitats comunicatives i de relació amb els infants, gràcies a la participació d’un pacient expert en el desenvolupament dels escenaris.

La realització d’aquest tipus d’activitats suposa un valor afegit a l’ensenyament impartit durant el màster, una innovació en la metodologia de simulació i en el mode d’incloure la narrativa del pacient en la formació dels futurs professionals de la salut.

El Màster Universitari en atenció emocional a l’infant hospitalitzat segons el model Child Life per la Universitat de Barcelona es va iniciar aquest curs 2016/17 amb l’objectiu de millorar l’atenció que es dóna als infants, adolescents i les seves famílies durant el procés d’hospitalització.

Màster