Estudiants de la Universitat de Bolonya visiten el Campus Docent

• Publicado el 16 de novembre de 2016

El dies 10 i 11 de Novembre, 25 estudiants de màster del Campus Rimini de la Universitat de Bolonya, juntament amb dues docents, van visitar les instal·lacions del Campus Docent Sant Joan de Déu. Durant l’estada, diferents professors i membres de l’equip directiu van acompanyar els convidats.

El primer dia de l’estada va estar dedicat a les sessions formatives sobre el Sistema Sanitari espanyol i català per part de la Dra. Júlia Roura i la Sra. Dolores Royo; les Dres. Mª Dolores Miguel i Amèlia Guilera van ser les encarregades d’explicar el funcionament de l’Atenció Primària; i finalment la jornada va concloure amb una visita guiada per l’Hospital Materno Infantil Sant Joan de Déu a càrrec de les Sres. Inma Oliveras i Marta Fajaro.

En el segon dia de l’estada, van visitar l’edifici Sant Agustí dins del recinte del Parc Sanitari Sant Joan de Déu (Sant Boi), on la Sra. Lausa Insa va mostrar les instal·lacions i les activitats que es duen a terme; la jornada va seguir amb una sessió formativa sobre Salut Mental i Parc Sanitari, a càrrec de la Sra. Isabel Grimal. Finalment les Dres. Esther Insa i Júlia Roura van realitzar la cloenda de la visita amb una petita valoració de l’estada i l’experiència que ha comportat per ambdues parts, Campus Rimini i Campus Docent, aquesta trobada.