Graduació de 61 nous infermers i infermeres de la nostra escola d’Infermeria

• Publicado el 06 de març de 2019

El passat divendres 1 de març es va celebrar la cerimònia de graduació dels 61 nous professionals formats a l’Escola d’Infermeria de Sant Joan de Déu a Mabesseneh, Sierra Leone.

Dins del Programa d’agermanament del Campus Docent Sant Joan de Déu amb l’Escola d’Infermeria de Mabessenh s’inclou l’assistència anual a l’acte de graduació de les noves promocions d’infermers i infermeres.

Durant l’acte, les representants del Campus Docent van lliurar bosses commemoratives de l’esdeveniment a tots els graduats i graduades, i van premiar amb un ordinador portàtil a la millor estudiant de la promoció.

Galeria fotogràfica

Solidaritat