Graduació a Mabesseneh, Lunsar, dissabte 18 de juny

• Publicado el 21 de juny de 2016

A la portada, les tres representants del Campus Docent la Dra. Amèlia Guilera, la Sra. Judit Boluña i la Sra. Jennifer Suarez, el Germà Provincial Bartholomew Kamara i la Sra. Marta Millet, representant de l'Hospital Maternoinfantil Sant Joan de Déu de Barcelona

El dissabte dia 18 a Mabesseneh, Lunsar, es van graduar 150 estudiants de les promocions 5a i 6a de l'Escola d'Infermeria. D'aquests, 97 van assistir a l'acte de graduació. L'Escola està agermanada amb el Campus Docent des del 2008 i un dels compromisos de l'agermanament és l'assistència a la graduació. El Campus ha participat aportant un regal per a cada participant i un ordinador portàtil per al millor estudiant de cadascuna de les promocions.