Graduacions dels ensenyaments del Campus Docent SJD 2020-2021

• Publicado el 02 de juliol de 2021

Durant el mes de juny s'han dut a terme les graduacions dels/les estudiants del Grau en Infermeria i dels ensenyaments de Cicles Formatius.

Després d'un curs complicat i diferent per tots a causa de la pandèmia, els/les estudiants dels diferents ensenyaments del Campus Docent Sant Joan de Déu que finalitzaven els seus estudis van poder gaudir de la seva graduació. A causa dels protocols de seguretat davant la COVID-19 per part del Procicat, l’aforament en ambdós casos va ser limitat i restringit als graduats i personal del centre. No obstant, els familiars, amics i altres persones interessades van poder seguir les diferents cerimònies en directe via streaming

L'acte de graduació del Grau en Infermeria de la promoció 2017-2021 es va celebrar, per primer cop, al Paranimf de la Universitat de Barcelona. La padrina de la promoció va ser la Dra. Bárbara Hurtado, professora titular del Campus Docent.

Pel que fa a Cicles Formatius, es van graduar en un primer acte els/les alumnes del CFGM en Cures Auxiliars d’Infermeria (presencial i virtual), mentre unes hores més tard ho van fer els/les del CFGS en Documentació i Administració Sanitàries. Aquests dos actes es van celebrar al pavelló del Campus Docent Sant Joan de Déu.

Des del Campus Docent volem felicitar-vos i agrair-vos a tots el vostre esforç i us desitgem molts èxits tant professionals com personals en aquesta nova etapa. Les portes del Campus sempre estaran obertes per vosaltres!

Acte de Graduació Grau en Infermeria

Acte de Graduació CFGS Documentació i Administració Sanitàries