El Grau en Infermeria del Campus Docent Sant Joan de Déu, entre els cinc millor valorats de les universitats catalanes

• Publicado el 30 de abril de 2021

Així ho determinen les dades que s'han extret de l'última enquesta facilitada per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari (AQU).

El web de l'educació superior a Catalunya, Unportal, interpretant les dades de l'última enquesta proporcionada per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari (AQU), ha publicat un article on menciona el Grau en Infermeria del Campus Docent Sant Joan de Déu com un dels estudis universitaris millor valorats. D'aquesta llista també formen part quatre titulacions més d'Infermeria, dues de Medicina i dues més d'Educació Infantil. Per tant, el Campus Docent SJD està entre les cinc titulacions d'Infermeria amb millor valoració de Catalunya.

Des de l'any 2015, AQU Catalunya realitza aquesta enquesta de satisfacció, on recull l’opinió dels graduats/des més recents sobre la seva experiència i els demana que valorin com ha estat la formació teòrica i pràctica durant la seva estada a la universitat, amb l’objectiu de proporcionar als centres catalans un major coneixement que ajudi a millorar la qualitat de les seves respectives titulacions.

Grau