II Jornades d'Humanització d'Hospitals per a nens

2009_banner_jorn_amic.jpg
Després de l'interès generat arran de la I Jornada d'humanizació d'hospitals per a nens, i la constatació que cada vegada existeixen més centres sanitaris que persegueixen aquest objectiu, l'Hospital Sant Joan de Déu planteja la II Jornada amb reconeixement de crèdits de lliure elecció.

Per a la conferència central, que la Jornada anterior va dedicar completament als Drets dels Nens Hospitalitzats, es posarà l'accent en un de particular: el dret dels nens que la seva veu sigui escoltada i les seves opinions tingudes en compte. En definitiva, el dret a la participació.

Us convidem a assistir a aquesta II Jornada i també que participeu amb les vostres experiències, en forma de comunicació oral o pòster.

Seguint l'exemple de la primera, la trobada està pensada per parlar dels nens, amb els nens. Ells formen part del Comitè Organitzador, presenten als ponents, moderen les taules, atenen als participants durant la celebració de la Jornada i tot allò que, com nens que són, se'ls ocorri sobre la marxa.

A QUI VA DIRIGIT

• Hospitals pediàtrics o amb serveis de pediatria
  • Estudiants d'escoles d'infermeria (amb reconeixement de crèdits de lliure elecció. Per més informació cliqueu aquí)
  • Departaments de Salut de l'Administració Pública