II Trobada de les Escoles Universitarias de Sant Joan de Déu de Barcelona, Madrid i Sevilla

poster granada 09_petita.jpg

Els dies 7,8 i 9 de març de 2009 es celebrarà aquesta II Trobada.

Els dies 7, 8 i 9 de març de 2009, en l'àmbit de l'assignatura d'Història de la professió, els alumnes de les Escoles Universitàries de Sant Joan de Déu de Barcelona, Madrid i Sevilla, es reuniràn a la ciutat de Granada en la II Trobada d'Escoles Universitàries de Sant Joan de Déu que s'organitza aquest any  sota el lema "Vivir San Juan de Dios en Granada", donat que la festivitat del Sant es celebra el dia 8 de Març.

Poden consultar el pòster de la Trobada clicant aquí.