II Trobada de las Escuelas Universitarias de Enfermería de San Juan de Dios de Barcelona, Madrid i Sevilla

granada1.JPG

El 7, 8 i 9 de març de 2009 va tenir lloc a Granada aquesta trobada.

Els dies 7, 8 i 9 de març de 2009 vam estar compartient amb els alumnes de les escoles de Sant Joan de Déu i vivint i coneixent els llocs més rellevants on Juan Ciutat havia desenvolupat la seva tasca assistencial. Les nostres alumnes van fer una excel·lent presentació dels Centres de la Província de Sant Rafael.

La fotografia està realitzada al pati de la Casa de los Pisa.

[img_assist|nid=1141|title=Granada mar2009 1|desc=|link=none|align=left|width=100|height=75]

[img_assist|nid=1142|title=Granada mar09 2|desc=|link=none|align=left|width=100|height=75]

Judit Boluña Álvarez

Cap Secció Administrativa de l'EUI Sant Joan de Déu